veel gestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met Mijnbeautyspiegel.nl?

Je kunt ons mailen via support@mijnbeautyspiegel.nl. Ons klantenserviceteam helpt je graag verder met al je vragen!

Verzenden jullie wereldwijd?
Ja.

Vanuit waar verzenden jullie?
Wij verzenden vanuit Hongkong en Duitsland.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we bestellingen zo snel mogelijk verwerken, moet je wijzigingen of annuleringen binnen 12 uur na het plaatsen van de bestelling aanvragen. Verzoeken na deze periode kunnen helaas niet meer worden verwerkt. Je bestelling kan wel geretourneerd worden voor een volledige terugbetaling zodra je deze hebt ontvangen.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en betalingen via PayPal.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Houd er rekening mee dat er tijdens feestdagen en kortingsperiodes extra verwerkingstijd nodig kan zijn. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verwerkt en de dag na verwerking verzonden. Let op: we verzenden niet in het weekend.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Vanwege grote vraag kan het 2 tot 4 weken duren voordat je bestelling arriveert.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Als je je bestelling binnen 30 dagen na verzending nog niet hebt ontvangen, kom je in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Moet ik invoerrechten of belastingen betalen?
De prijzen op onze site zijn exclusief btw en worden weergegeven in de EURO. Dit betekent dat je mogelijk invoerrechten of belastingen moet betalen zodra je bestelling aankomt in jouw land. Deze kosten worden bepaald door je lokale douane en zijn volledig jouw verantwoordelijkheid. Wij dekken deze kosten niet en zijn ook niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen door de douane. Voor meer informatie raden wij aan contact op te nemen met je lokale douanekantoor.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Neem contact met ons op via support@mijnbeautyspiegel.nl.

Wat als het artikel dat ik heb ontvangen defect, verkeerd of beschadigd is?
Neem direct contact met ons op als je verkeerde, ontbrekende of beschadigde producten hebt ontvangen. Vermeld je ordernummer, voeg duidelijke foto’s toe van het artikel en alle relevante informatie zodra je het pakket hebt ontvangen. We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Alle terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode. Als je hebt betaald met een creditcard of betaalpas, wordt het bedrag binnen 7-10 werkdagen teruggestort op je kaart nadat wij het geretourneerde product hebben ontvangen of je annulering hebben verwerkt. Heb je de terugbetaling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met je bank of creditcardmaatschappij — het kan soms even duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je rekening.